29 Eyl 2010

Talihsiz Serüvenler Dizisi

    6.sınıftaydım ya da orta 1 ama orta 1 demek daha güzel bence. Balıkesir'in "belalı" okullarından biri olarak gösterilen pek sevgili yeni okulumda bir öğle tatiliydi (nerden düştüysem anasını satıyım buraya) . Bir kaç arkadaşla beraber gayet çekişmeli, sonunda kesin dayak var tarzı bir maçı kale arkasından efendice izliyorduk. Arkasında olduğumuz kaleye zilin çalmasına saniyeler kala adeta son saniye üçlüğü gibi bir gol atıldı, top da kafa hizamda bana doğru geldiği için ben de topa kafa vurdum ve olanlar oldu.  Golü yiyen kaleci abimiz bana doğru hışımla yürüdü ve "napıyon lan senin yüzünden yenildik işte" diyip bana kafa attı. Durduğum yere baktım hala kale arkasındayım. Tabi kafayı yemeden önce bakmıştım ama değişen bir şey olmadı. Yedik işte kafayı. 
    Neden lan !?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder