28 Eyl 2010

Küçük Bir Özet

    Sonunda pek sevgili okulum açıldı. Tatilin son haftalarına doğru "artık açılsın yeaaa" haykırışlarım yerini "ama anne yeaaa" çığlıklarına dönüştü. Nasıl bir güç varsa artık okulda kayıt dönemiyle birlikte daha ilk günden bütün enerjimi tüketti. Aslında durum o kadar vahim değil de ilk hafta ilk ders diye ders yapmamak pek yakışık değil bence. Gidiyoruz derse hoca syllabus (silibüs) dağıtıp gönderiyor, iki saat bekleyip diğer derse giriyoruz o da aynı. Online.metu diye sistem var  -ki hocalarımızın herhalde %20si falan kullanıyor- yükleyin oradan silibus'u derse başlayalım ondan sonra da dönemin son haftaları "konular yetişmedi" diye gereksiz bi ton şeyle uğraşmayalım. Şimdi diyeceksiniz dert ettiğin şeye bak ne güzel işte ders olmaması ama kendini en iyi üniversitelerden biri olarak gören hem de teknik bir üniversitenin böyle basit ve ciddiyetsiz başlamasını yakıştıramıyorum ben. 4 yıldır böyle yani.

    Her neyse, deniz olmasa da güzel bir yaz geçirdim. Kısaca bakacak olursak;
Tatile yakın Bolu gölcük'e gittik
göbeğimle çok çılgın bi karadeniz turu yaptık
Konya'ya gittik, pide yerken kudurduk
Unirock'ta 3 gün 3 gece çılgın konserler izledik
Yaz okulunda dersler rahattı da çok sıcaktı be 40°C lan
Dünya şampiyonasında gönüllü olduk
Bayramda da memlekete gidip yaylaya çıktık

2 yorum:

  1. Bolu gölcük güzel di mi :p e benm memleketim olsun o kadar.:p

    YanıtlaSil
  2. gölcük harika ötesi bi yer, giderken bu kadarını beklemiyordum açıkcası. Tekrar gitmek istiyorum =)

    YanıtlaSil