1 Eki 2010

Hafif dertli bir yazı ama çok değil

     Fransızcayı seviyorum ve ciddi bi şekilde öğrenmek istiyorum. Attığım adımlar güzel, heyecan verici (aylardır kursa gidiyoruz da) amma lakin yeterli değil. En önemlisi kendim ciddi bi efor sarfetmiyorum. Ders çalışmak yani. Tamam fransızca filmleri uzun uzun anlaya anlaya izlemeye çalışıyorum, "ne dedi lan" yöntemiyle dil eğitiminde çığırlar açıyorum, 2 saatlik filmi 3 günde bitirebiliyorum ama ders olarak şöyle açıp çalışmak çok uzun sürmüyor. Onun için Fransa'ya gideceğim anacım, başka yolu yok bu işin. Tarih olarak da bu ilk dönem biter bitmez. Tabi dertler bitmez bizde; para yok ! Kaç para lan hem bu Fransa işi onu bilmiyorum daha ama öğreneceğim bi kaç gün içinde. Zaten yeşil pasaportum var artıkın, o ülke benim bu ülke senin gezerim ama para yok! Söylemiştim zaten biliyoruz para yok ama dert etmeyin canlarım. Bakın ne buldum: Borç almak !! Valla parayı bulan adam iyi etmiş de borç almayı akıl eden herif daha hayırlı bir iş yapmış açıkçası. Bu yaşa gelmişsiniz biraz da geliriniz varsa ,gelir dediğin de burs kredi vs gibi şeyler ne geliri bekliyordun lan, gidin amcanıza dayınıza gayet soğukkanlı bi şekilde isteyin lan. N'olcek be ya (dürüyenin güğümleri her perşembe star'da, kaçırmayın). Öderiz bir gün yeaaaaa.
     Bir de taşıt pulu/sticker almak için ismimizi yazdık ettik ama herifler 375 tl istiyor lan! Tamam arz talep çiz iki tane; park yeri az talep çok diyince bi miktar çıkacak karşımıza da 375 tl ne bre allahsızlar (odtü rektörlük falan). Bizim okul fena para kırıyor hee; çatı diye bi yer var yemek yediğimiz, aylık kirası 70bin liraymış. 70 milyar eski tl lan, kaç tane dükkan var bilmem nesi var odtü'de. Düşün yani. Bir üniversitemi açsam ben de ne yeaaaa.
Nah !!
    Haydi biraz duygusal, romantik bi şeyler yazayım. Seks seks sekss seksss. Yok lan olmadı. Yazıyor ya hani bazı çok rt'li ünlüler, seks seks seks diye romantizm adına, kadın erkek ilişkileri adına. Ben de şansımı deneyeyim dedim belki ünlü olurum diye ama olmadı. 
    Şaka bi yana geçen sene beni baya etkileyen bir kız vardı. Bi dönem boyunca bütün bölüm seferber olup ölmüş ölmüş dirilmiştik ama her şey boşa gitmişti. Aradan aylar geçtikten sonra 2 gün önce kızcağızı önce uzaktan gördüm sonra bi bakmışım yanındayım kızın. Ortak bi arkadaşımız var da onun yanına gelince ben de kızın yanına gelmiş sayıldım. Kıza bi isim bulmak lazım erik gibi, ama erik patentli o yüzden kedi göz diyoruz kıza. Sonracığıma efendim ben, kedi göz ve ortak arkadaş konuşurkene kalbim nasıl küt küt attı bir bilseniz. "Vay anasını" dedim "sen neymişsin be kızım" dedim ve ellerim yine bomboş ortamı terkettim. İlginç yeeaaa.
Çok uzadı bu bi daha olmaz.

2 yorum: