26 Eki 2010

Kahve Falında Yaşayan Kız

    Pek sevgili arkadaşım Ece geçtiğimiz haftalarda aylar yıllar sonra kahve falıma baktı. Aslında neler çıkacağını gayet iyi biliyordum. Bir kere bir tane kız çıkacak. Nereden mi biliyorum? Yıllardır var o kız orada çünkü! Bazen kafasına altın bir halka takıp melek oluyor bazen de telvetonik bir dağın tepesinde oturmuş beni bekliyor. Ben de ona atımla ulaşacağım. İnanmadım baktım, gerçekten de bir at kafası var falımda. Ve at dört nala koşuyor -gerçi atın sadece kafası görünüyor bacakları değil ama büyük ihtimal falcı at bilgisine dayanarak söylüyor bunu. Bu arada at murat demekmiş, erecekmişim muradıma. Muradım da neyse artık onu da söyleyin tam olsun yani. Burada da tek sorun fal evreninin anlaşılması zor zaman kavramı; "3 vakte" denilen şey bazen 3 yıl oluyor bazen de 3 on yıl oluyor. Sağı solu belli değil açıkçası.
    Kızımıza geri dönelim. Çok ilginçtir ki genelde bu kız sarışın! İlk başlarda verdiğim "obaa, heyooo, süper, eheh eheh" gibi saf tepkilerim zamanla yerini şüphelere bıraktı. "Bir de ben bakayım şu kıza" dedim ve gördüğüm tek şey iki beyaz nokta (gözler) ve altında bir beyaz çizgi (ağız) bazen de tepede beyaz bir çember (meleklerin 7/24 kafalarına taktıkları altın halka olsa gerek, her gün melek görüyoruz ya oradan).
    -Nasıl sarışın lan bu?
    40 saniye sonra;
    -Bir dakika, nasıl bir kız lan bu?
   Falcı kişisinin meslek sırrı olsa gerek. Falcı dediğim de hala, yenge, kuzen, yakın arkadaş ve türevleri; ne sandınız, meşhur falcı Hamiyet abla mı.
    Bence bu kız gerizekalı. Yani yıllardır ne bekliyorsun beni, git başkasına bekleme işte gönlüm yok sende belli ki. Ya da seviyorsan gel konuş bence. Falımda ikamet ettiğine göre beni tanıyorsun ama ben seni tanımıyorum, tanısam konuşacağım. Acaba diyorum ilkokulda sene sonu müsameresinde dans etmeyi reddettiğim kız intikam için mi bekliyor yıllardır.
    Fal bakma seansının en son aşamasında da bir dilek tutuyorum. "N'olur Arsenal'de oynayayım, bi kereliğine Aragorn olayım" gibi ultra fantastik dileklerimin gerçekleşmesi ise sadece tabakta birikenlerin fincana dökülmesine bağlı. Yani hızlı dökülürse dileğim hemencecik gerçekleşecek, yavaş dökülürse biraz beklemem gerekecekmiş. Polyanna bakıyor sanki falıma illa gerçekleşecek dileğim.
    Bekliyoruz biz de.

1 yorum:

  1. o kızın niye gelmediğini buldumm !! gerizekalı diye seslenilir mi kıza yaa daha çok yolun var hulusi,aragorn'un LOTR'dan sonra ki hali gibi olunca anca bulursun bence

    YanıtlaSil