20 Ağu 2010

Depresif İnsan

    Resimde de görüldüğü gibi hepimizin çevresinde bir veya iki arkadaşımız kafaları hep böyle ellerinin arasında asabi dengesiz triplerle dolaşmaktadır. Bunlar analarının karınlarından depresyonla doğmuş depresif arkadaşlarımızdır.Şimdi ben böyle depresif, mutsuz, suratı asık arkadaşlarımıza sayıp söveceğim sevgili arkadaşlarım.
    
    Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde 23.yaşımı bitirdim. Devirdiğim 23 yılın içinde ergenlik çağındaki depresif dengesizliklerimi saymazsak depresif insanlara bir gıcığım arkadaş. Yani hiç mi güldüğün yok be adam senin, hiç mi bir şey seni  mutlu etmiyor heh ? Tamam anladık hayat bok, kötü, berbat hiç bir şey istediğin gibi gitmiyor ama sanki biz her gün evde partiler verip çılgınlarca eğleniyoruz, hayat bize süper değil mi! Burada parantez açayım: Depresif insanlardan bahsederken aslında ben hayatındaki olumsuzluklara karşı en ufak bir mücadeleden kaçan üşengeç bireyleri kastediyorum. Tamam insanın hayatında çok üzücü, yıkıcı şeyler olabilir ve insan depresyona girebilir. Bunlara lafım yok da. E be arkadaş sana n'oluyor, oturduğun yerden "okul bok abi yeaa". En ufak örnek işte, abi çalışmaz çabalamazsan bok tabi. Geçenlerde 43.kez "The Pursuit of Happyness" i izledim (siz de izleyin) , adam küçük çocuğuyla kalacak yer bulamadı da metronun tuvaletinde yattılar lan. Sonra adam kovaladı (pursuit) milyarder oldu işte. Bizim depresif arkadaşımız parmağını kımıldatmadan bir isyanlar bir şikayetlenmeler vs. Diğer taraftan da bu arkadaşların her şeye olumsuz yaklaşması, karamsarlıkları ayrı bir hüzün, hiç girmeyeyim bu konuya en iyisi.
   
    Efendim siz de takdir edersiniz ki hayat gerçekten zor ama bu zorluğa karşı mücadele etmeyen bununla da yetinmeyip bizim başımızın etini yiyen arkadaşlarımızın yaptıkları ayıp değil mi şimdi! Bizi de üzüyorlar yani, mesela ben mutsuz bir arkadaşımın yanında sus pus oluyorum, onu neşelendirmeyi falan beceremiyorum hadi neşelendirmeye çalış bir de azar işitme durumu var.Arkadaşıma olan sinirimle kalıyorum. İstiyorum ki çevremde herkes neşeli mutlu olsun, o zaman ben de mutlu olurum ama işte olmuyor her zaman. Olduğu kadar artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder