30 Ara 2010

Talihsiz Serüvenler Dizisi-2

   Geçtiğimiz haftalarda "Labor Market" adlı dersimizin vizesi vardı. Sınav öncesi inanılmaz çalıştık ve Allah sizi inandırsın her şeyi biliyoruz yani yüz alabiliriz en olmadı 90 falan. Sonra sınav vakti geldi çattı, kağıtlar dağıtıldı. Asistan "Arkadaşlar sınav kağıdını ters tutun, aynı anda başlayacağız" diye viyakladı ama dinleyen kim, şöyle bir göz gezdirdim ve beynimden vurulmuşa döndüm. Birincisi; "Rorum Novarum" un tarihi diğeri de 1963'te çıkan 275 sayılı Toplu İş Sözleşmesi Grev ve Lokavt kanunuydu. İkisini de bilmiyorum lan! Hemen arkamdaki canım ciğerim arkadaşıma "Rorum Novarum ne zaman la?" diye sordum ve "galiba 1891" yanıtını aldım. Sınavın ilerleyen saatlerinde ise "1391" yazarak 100 kişiden fazla sınıftaki en fantastik cevaba imza attım. 275 no'lu yasa yalan oldu zaten. Her neyse, sınavdan önce hocanın 60'ın altında alanlara telafi sınavı vereceğini öğrenmiştim o yüzden sınavda "bi kaç soruyu sileyim de 60'ın altında alayım lan" diye fantastik düşünceleri ciddi ciddi düşünmeye başladım. Düşünüyorum ciddi ciddi çünkü diğer soruları tam yaptım ama 70 falan alamam, AA'lık bu ders ! Ama sonra vazgeçtim, hiç bir şey silmedim ve sağdan soldan duyduklarımla diğer soruları da uydurdum.
    Geçen cuma sınavlar açıklandı. Hocamız "hulucum?" dedi, ayağa kalktım ve "60 aldın yavrum" cevabını aldım.
Karışık duygular hissetim. "1391" dediklerinde de herkes güldü -gerçi ben de gülmüştüm baya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder