29 Ara 2010

Özet Gibi

  Neresinden başlayayım ki hikayenin. Dürüst olmak gerekirse en başını hatırlamıyorum, neticede bu bir süreçti; bir gün temeli atıldı, sonra üstüne tuğlalar kondu, hergün bir şeyler koydum bir şeyler yaptım ve sonunda benim duvarım da ortaya çıktı. Ama anlatmak istediğim bu değil. Zamanla duvarım yaşlandı, dayanamaz hale geldi. Çünkü sürekli bir şeylere dayanmak zorunda kalıyordu, bir şeyleri engelliyordu. Delikleri kapatmaya çalıştım, bir derken iki derken on oldu yirmi oldu e kaç tane elim var hangi birini kapatayım. Sonra kenara çekildim. Pes ettim ve duvarımın yıkılışını izledim. Onca yıl ördüğüm duvar yıkılıp gitti, her birinin üstünde farklı anılar olan onlarca tuğla akıntıya kapılıp gittiler. Üzüldüm mü? Eh, ama pek değil yani sonuçta demek ki yanlış örmüşüm onca şeyi, temelini sağlam atmamışım, kalitesiz mal kullanmışım. "Sonuçlara da katlanalım" dedim. Ama iyi haber; yeni bir duvar örmeliydim. Ve başladım. Bu sefer daha akıllıyım, her şeyi ölçüp biçiyorum, kaliteli mal kullanıyorum kısacası hatalarımdan ders alıyorum. İnanıyorum ki bu sefer ortaya çok daha sağlam, çok daha kaliteli güzel bir şey çıkacak ortaya, her türlü musibete de dayanabilecek. 
İşte 2010 ve 2011'in özeti bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder