14 Oca 2011

Kısa Kısa

Böyle yoğun final döneminde anca "kısa kısa" şeklinde bir yazı yazabilirdim. Zaten her blogda var bu tarz bir şey. Ben de bir el atmış oldum.

2011'in ilk yazısı böyle oldu maalesef halbuki ben 2010'da ne boklar yediğimi, 2011'den beklentilerimi falan yazacaktım. Bu vakitten sonra yazılmaz öyle bir şey, hem 2011'den beklentilerimin çoğu gerçekleşiyor ya da her şey hazır.

Eh final haftasındayız, art arda gelen sınavlarım var çalışıyorum durmadan, falan filan. Tamam finaller zor kötü bir şey ama bu sene tatlı bir şey oldu sanırsam. 22'sinde son finalime gireceğim ve 23'ü Fransa'ya uçuyorum. 10 gün sonra bu vakitler Paris'te olacağım yani, vay anasını. Tee ekim ayında bu konuda dertlenmiştim ve oldu. İnşallah güzel bir tatil geçireceğim, farklı farklı duygular işte.

Elektrikler gitti lan.

Okulumun ÖTK başkanıyla ilgili tartışmalar var. Hoş bu tartışmalara kadar kim olduğunu bilmiyordum, öğrenince de şok oldum. Adam bizim bölümden selamlaştığım biriymiş. Yani ÖTK'yı falan temsilcileri takan yok okulda, tabi bunun sebebi okul idaresinde gayet pasifize edilmiş olmaları. Bu konu bir çok açıdan tartışılması lazım ama bunu kimse yapmıyor maalesef. Birileri "sadece 5 oy almış yeaa" diyor, birileri "bize marjinal, bölücü dedi yeaa" diyor, uzuyor konu. Aslında.... Neyse ne diyim herkes haklı aslında da ne bileyim işte. Vazgeçtim ve "delete" tuşu nerede bilmiyorum.

Gerizekalı
"Mevsimlik dost" diye bir şey var. Zamanında aranızın çok iyi olduğu ama şu an uzaklarda olan bir arkadaşınız kendisini garip hissettiğinde, bir boşlukta olduğunu düşündüğünde sizi arar ve dertleşir, bir iki gün sürekli konuşursunuz ve sonra puf, sen yoluna o yoluna. Yılda bir kaç kez olur bu, siz de alışırsınız zaten.

Elektrikler geldi lan.

Black Eyed Peas grubunu çok gerzek buluyorum. Bu herif de çok büyük yancı bence. N'apıyor anlamış değilim.

"Like a g6" diye bir şey var. Şarkıyı dinledikten sonra sadece "layk e ciii siks" bölümünü söyleye söyleye dolaşıyorsunuz bütün gün. G6 de bir uçakmış, private jet gibim bir şey. 

Koca dönem sonunda dersten öğrendiğim tek şeyin "her şeyin suçlusu ABD" olması beni derin düşüncelere sevkediyor. Bunu da belirtmeden geçemeyeceğim, meğer neler olmuş vay hele.

Ben daha yazarım, şimdilik burada duralım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder