7 Ağu 2012

Bir Dakika Lütfen

Bir seneyi aşkın süredir bloga bir şeyler yazmıyordum. Ara ara geliyordu "hadi bir şeyler yazayım" diye ama etkisi uzun sürmediği için hemencecik vazgeçiyordum. Birkaç gün önce arkadaşlarımın blogu http://ekoncanlar.blogspot.com/ 'a son 3-4 aydır geçirdiğim mülakat deneyimlerimi yazdım ve yazarken biraz zevk aldım, okundukça da hoşuma gitti. Sonuçta da buradayım gördüğünüz gibi.

Biraz değişiklikler yaptım ama. Arka plana Batman simgeli bir çalışma yapayım dedim ama daha çok yaprağa benzediler, çok üzgünüm. İkinci olarak da blogun adı değişti. Azcık kibarlaştım. Eskiden "bi dakika lan" olan isim, yerini "bi dakika lütfen"e bıraktı hatta "lutfen". Neden böyle bir şey yaptım tam bilmiyorum ama içimden böyle geldi. Ya da lanlı lunlu konuşunca kızlar gelmiyor diye lütfen dedim. Bilemiyorum.

Bugün benim doğum günüm ve gerçekten de hayatımın önemli bir dönemindeyim. Bundan sonra buraya yazabileceğim birçok güzelliğin de beni beklediğini biliyorum, azcık sabır ama. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder